Långfredagen i bilder

Jag och M&M åkte till Styggbo för att hälsa på grabbarna som anglade och fick oss massor av roliga skratt! Jask och Koffe stod för mestadelen av underhållningen då de sprang runt som "Cowboy" och "Neger" och raggade på varandra.. Matte var i sitt esse hela dagen, honom såg man aldrig tomhänt, och Jeppe sov under hela vår vistelse, tråkigt för honom, haha.

     

      

           


På kvällen blev det grillning med massa tjejer hemma hos Elsa, hon och hennes mamma lagar mat som gudar och den gröna potatisen är hur god som helst! Jag och Lisa var grillmasters som vanligt så man kan ju säga att det var vi som gjorde halva jobbet oxå, haha, eller inte.. Vi satt ute i orangeriet eller var det hette, ett jättemysigt glashus ialf :P Smuttade på smultronvin, skvallrade, åt årets första jordgubbar och skrattade en hel del! Kvällens sms kom från Lisa, hon och Marie (tror jag?) hade låst in sig på toan, vilket förklarade varför vi såg hur Elsas pappa kom ut och hämtade en stege, sa nått om toaletten och gick igen, hahaha! Fin kväll!

       

      

     

        

     


Kommentarer
Skrivet av: elsa

haha, jag skrattar fortfarande åt toalettincidenten... :D



lånar några bilder också, om det är ok? :)

Datum: 2009-04-19 Klockslag: 11:46:23
Bloggadress: http://elsaunnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0