Jag ska bli krutkärring när jag blir stor

Har precis kommit in efter en tur i det fina vädret, var ute i 40 minuter, gick en stund men det blev så långtråkigt så jag sprang resten av rundan istället, skönt! Idag bestämde jag mig för att jag ska bli en sån där hurtig 70-åring som är ute och löper varje morgon när jag blir pensionerad, gärna före pensionen oxå förresten. Såna som man nästan stör sig på för att dom är hurtigare än vad man är gjälv. När de kommer och springer förbi en med deras magra och seniga kroppar, haha, fast man är ung och frisk vid 21-års ålder.

Idag är det sista april vilket betyder att vi går in i sommarmånaderna på allvar nu, can´t stop lovin it!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Skrivet av: sara

Email ;) Shit, sprang? Duktig kicka!

Datum: 2009-04-30 Klockslag: 14:48:16
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0