Hejkomochhjälpmig

Nej, nu ger jag upp för idag. Skiter i att det ser ut som hejkomochhjälp mig i lägenheten, jätteöverdrift jag vet, men det känns som så när hela hallen är full av vinterskor som ska ner i förrådet och vårskor som ska upp, hur det nu ska gå till.. När det första man möts av är en stökig hall får man ju känslan av att resten av lägenheten är det oxå. Har jag jättetur bär Daniel ner allt till förrådet åt mig imorgon, men då ska jag ha tur, för jag tänker nämnligen be honom städa toan oxå. Haha.

Undrar vart han håller hus förresten, han borde komma hem vilken sekund som helst nu. Jag tänker faktiskt för första gången på mycket mycket länge gå och lägga mig före 11, ta det lite lugnt och läsa senaste nummret av Sofis mode. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0