Härlig dag!

Nu sitter jag hemma i Ovanåker med min goa Alfred i knät! Han har nyss visat mig hur man går på en modevisning, grabben är 6 år och visar hur man går som en tjej, vickar på rumpan och stannar och posar,  haha. Goplutten!

Har vart här hela dagen, legat ute i solen och mått bra. Vi har haft massor av främmande hela dagen, så en sväng stack jag till moster Lillevi, jag och Amanda låg på studsmattan och det kändes precis som i somras! Sen stack hon och jag ut på en löparrunda på 40 minuter, under en gassande sol, inte så smart kanske. Men fasen så skönt!

Har nyss käkat grillat här hemma med Gunnarssons (Tomas, moster Lillevi, Amanda, André och Alfred) och nu ska jag skjutsa brorsan m.fl. på fest, sen åker jag hem till Alfta och hämtar upp min vän Muttan så får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Vilken härlig dag! Stackars Daniel som får jobba säger jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0