Fredag

Så typiskt mig, sitter här stressad för att klockan är så mycket, jag som skulle lägga mig i tid idag! Har vart så trött de senaste dagarna, ovant att jobba efter min långledighet kanske. Så idag tänkte jag komma i säng tidigt, jo tjena. Och imorgon går bussen klockan 8, ska vi slå vad om att jag missar den så Daniel får kliva upp och skjutsa mig? Inte helt ovanligt på lördagsmornarna, haha..

Kvällen har vart helmysig ialf! Jag, Matilda, Micka, Alice och Linnéa har vart hos Jessica och ätit choklad fondue med frukt, så himla gott! Skön kväll med brudarna alltså, precis som livet ska va! :)

Nu har jag strukit tischan jag köpte hem från jobbet idag och ska ta med mig Daniel till sängen, hörs imorgon!
Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0