Apelsinfrossa

Har inte gjort direkt många knop ikväll. Satte mig i köket fullt med tända ljus och började pygla lite ialf. Det blev nejlikor i apelsiner för jag tycker det är hemtrevligt! Men nu känner jag mig förkyld för det luktar så starkt! Knappt så jag kunde hålla mig från att äta upp dom, köpte Icas apelsiner i sån där nätpåse och de är sjukt goda! Hett tips :P

          

Sen har jag fått proffshjälp med designen oxå som ni kanske ser, inte riktigt klart än men det är så mycket finare än innan ialf! :) Ska bli kul när det är klart, hehe.

Nu ska jag locka med mig älsklingen till sängen, imorgon bitti ska det simmas med Matilda. Uppe med tuppen, gamlingarna tycker att vi är riktigt alärta ungdommar, haha!
Godnatt!

Kommentarer
Skrivet av: Ann-Louise

Apropå Edsbybor, jag tycker det finns rätt mycket av de i Alfta. Är relatvit många som är in och handlar på Hemköp titt som tätt. Känns alltid lika bra :)

Datum: 2008-12-19 Klockslag: 08:16:46
Bloggadress: http://my.opera.com/AnnLo/blog
Skrivet av: mikaela

jo nejlikor luktar ju ganska stark ;) o speciellt. he he.

Datum: 2008-12-19 Klockslag: 20:17:34
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0