Söndagsmiddag

Ställde klockan på 8 imorse för jag tänke gå upp och ta en promenad på morgonkvisten. När klockan väl ringde tänkte jag att Tjena, är ju snart nytt år så jag tar tag i det då istället och somnade om :P Klev upp, duschade, satte på mig min nya sköna tröja och så hämtade Lena och Frida mig som oxå skulle till Bollnäs! Ingen fart på staden idag, och skulle jag fått välja hade ju jag gjort som alla andra, stannat hemma. En perfekt dag för en skotertur eller pulkåkning på Nabban, men icke.

Mosters gubbe Conny och kusin Oliver hämtade upp mig efter jobbet, vi tog upp Danne i farten och fortsatte mot Edsbyn dit alla var bjudna på trerätters söndagsmiddag hos moster Lillevi! Åt kalkon, riktigt riktigt gott! Vad jag tycker om min familj :)

Nu är vi bara hemma, det är sporten på TV så jag passar på att blogga lite! Funderar på att lägga upp lite bilder på http://bilddagboken.se/p/main.html från julhelgen oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0