Julfynd!

Okej, jag har aldrig vart nått stort fan av realisationer.. Varför köpa gammalt skit som ingen annan häller vill ha, och har jag inte köpt det förr behöver jag inte köpa det nu, lyder mottot. Men självklart finns det undantag!

Jag bloggade ju om de gulliga glöggkopparna för ett tag sedan, och när jag var in en snabbis på Åhlens idag på lunchen slog det mig att de faktiskt kanske finns kvar och reas ut tom, tur som jag har ibland gick min önskan i uppfyllelse! Burken med "God Jul" som jag länge spanat på fanns oxå till halva priset och jag slog såklart till! Vet, julen är ju så gott som slut, men ändå ;) 8 glöggmuggar med tillhörande fat, 2 russin och mandelskålar och en burk rikare och ca 180 kronor minus en rabattcheck på 50 kronor fattigare gick jag dödsnöjd därifrån! Jag älskar rea, haha!












Kommentarer
Skrivet av: mikaela

vilka fina fynd. :) hi hi. om den är från h&m så är det samma som jag har. :) o då är de normala i storleken. ja de är lika fina i verkligheten :) jag har en leijongul också, underbara. :)

Datum: 2008-12-30 Klockslag: 23:15:25
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/
Skrivet av: sara

ja, det var den jag berättade om! I Like it :) Söta muggar du hittat då :)

Datum: 2008-12-30 Klockslag: 23:23:45
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: simone

ja klart vi ska slå till, helt underbara skor ju ;) haha just nu är det faktiskt jag som har mikaelas lejongula farfars tröja, måste hålla med, dom är helt underbara dom också :)

Datum: 2008-12-31 Klockslag: 01:50:19
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ja gud jag älskar jenasen! de kommer bli favoriterna känns de som! :) nemen vad härligt ;) hihi

Datum: 2008-12-31 Klockslag: 01:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0