Hockeyfest

Hade superkul igår på festen! Grabbarna hade fixat gott käk oxå, fläskfile, potatisgratäng, pepparsås, bea och sallad, mums! Sen bjöd kvällen på underhållning som den årliga julklappsutdelningen och fulla dryga hockeyspelare. Hehe nedå, men vi hade superkul!
   
Fler bilder finns på http://evelinaladanges.bilddagboken.se/p/main.html!

Idag har jag jobbat. Känns sjukt att det är söndag idag, jag är van att vara ledig då så dagarna är helt twisted nu! Ett som är säkert är ialf att det är julafton på Onsdag, så himla nära nu! När jag kom hem från jobbet satte vi igång med mat och tvätt, och precis när jag och Daniel kommit upp från tvättstugan sladdade en bil in på Oldaniels, det var Amanda och Michaela som var i farten :) Vi fikade och bara var en stund, mysigt. Tänk vad små korta stunder i livet kan spela sån stor roll.
Nu sitter jag och käkar en gammal favorit som snälla D kom hem med från Hemköp till mig, Fruxo! Love it!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Härligt, då kan vi frossa i varandras bloggar utan problem! ;)

Datum: 2008-12-21 Klockslag: 23:05:43
Bloggadress: http://fridaatofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0