Födelsedag

Grattis Sara på din 20års dag och Jessica på din 19års dag!

Vi hade öppet ända till kl 8 ikväll så jag jobbade sent, lång dag! Satte mig på bussen, hoppade av i Runemo för att låna Lina Es bil och hem en sväng och åt makaroner och köttbullar som honey hade lagat. Han knappt säga hej innan jag for ut igenom dörren igen för att hämta upp tjejerna! Stackars älsklingen fick vara ensam hela dan.. Vi åkte ialf till Edsbyn på kalas hos Jessica. Hon fick en skitsnygg kort kavaj av oss från jobbet, vill ha den själv men känner att det får räcka med korta jackor nu. Har redan en i skinn, en i blankt material och en i bomull! Vi fick ialf jättegott fika och Linnea var där hemma från Stockholm, extra roligt att träffa henne då! En mysig kväll med de bästa med andra ord :)

Imorgon är det en dag kvar till julafton och det känns som om jag har 1000 saker att göra som vanligt, har inte tid att jobba heldag imorgon. Men så är det :P

Imorgon måste jag visa mina nya asheta 10centimetare som Daniel hämtade ut åt mig på posten idag! Perfekt nu till jul och nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0