Check!

Otroligt skönt att jag var ledig och faktiskt hunnit beta av nästan hela listan idag! Eftersom jag jobbar sen alla dagar fram till jul så var jag tvungen att passa på!

Färga ögonbryn och fransar
Handla
Panta flaskor
Dammsuga
Torka golven
Damma
Ut och gå (utan Matilda)
Koka knäck
Städa toan
Plocka iordning datarummet (blir lätt kaos här inne)
Laga mat
Diska
Fixa naglarna

Ringa optikern

Några punkter kvar men toan tar Danne imorgon som tur är. Och nu tänkte jag slå mig ner i soffan och pyssla med naglarna. Får koka knäck en annan kväll, kanske åka hem till Ovanåker och göra det rentutav. Det brukar vara tradition att jag och pappa fixar den!
Har precis kommit hem från Tranan där vi var och åt med hela tjocka svärfamiljen! Mums!

Kommentarer
Skrivet av: simone

hon kunde självklart göra det :) bara att berätta hur du vill ha lite grann så där och skicka över någon bild om du vill ha en sån med. ja allt är bra med mig, är ÄNRLIGEN fri ifrån alla sjukdomar! och foten gör inte ont längre heller, kan stödja på den till och med så det är positivt. hur är det själv? :)

Datum: 2008-12-17 Klockslag: 23:52:56
Bloggadress: http://simonesoderqvist.blogg.se/
Skrivet av: sara

Mmm, koka kola! Lyllos dig! Jaså? Jag jobbade till 4! Hmm!

Datum: 2008-12-18 Klockslag: 19:33:22
Bloggadress: http://fuckyouimcute.blogg.se/
Skrivet av: mikaela

Hej, simone bad mig ordna en ny bloggdesign åt dig. :) så jag har börjat med den, så hör av dig på msn eller med sms så får du välja lite o så lägger jag in den nya designen sen. :)

Datum: 2008-12-18 Klockslag: 21:52:58
Bloggadress: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0