Annandagen

Igår kom som sagt Amanda, Erika och en efterlängtad Sara till mig! Vi började förfest lite smått sedan drog vi vidare till Saras Johan där grabbarna var! Supertrevlig förfest! Brorsan skjutsade oss till Tranan där det var packat med folk! Lite småseg kväll, men vi hade kul på dansgolvet och Mika och jag hade ett fint deeptalk :P Du är undebar min vän! Träffade på Emelie (en tjej som brukar handla hos oss som jag lärt känna) precis när vi skulle gå in, hade hoppats på att stöta på henne där inne igen men det gjorde jag inte tyvärr, hon och jag är kung på dansgolvet, haha!
När Tranan stängde gick vi såklart på Max där kön var aslång, jag, Amanda och Jonas Olevik tänkte ta drivern för fot men fick skäll av hon i högtalarna, haha! Som tur var kom brorsan precis så vi hoppade in i bilen och fick beställa, kycklingmål classic satt som ett smäck i magen :P Ramlade in hemma vid 3snåret, försökte väcka älsklingen men han var helt okontaktbar. Sover som en stock den där!


 


Klev inte ur sängen förens 1 idag, så jäkla skönt! Jag är en sån som aldrig blir bakis, peppar peppar, men har ändå vart trött hela dagen! Gick på hemköp nyss för att få lite frisk luft, skulle egentligen vara skönt med en långpromenad men näva, inte idag.

Nu ska vi bege oss mot sväres där hela la familia är för att se på Körslaget! Kom igen nu, ring och lägg din röst för Bollnäs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0